Tajemnicza

maja 04, 2017


Ach! Już prawie koniec majówki, choć ja w tym roku mam ją przedłużoną, bo na studia wracam dopiero 8 maja, więc jeszcze trochę się w domku "pobyczę" -  jeśli leniuchowanie to nauka i inne sprawy to tak, tak dokładnie będzie). Dziś nie przychodzę do Was z żadnymi refleksjami ani głębszym tematem, dam Wam i sobie odpocząć od myślenia. Czasem trzeba tak po prostu o niczym ani o nikim nie myśleć. Poza tym jutro zaczynają się matury. Pamiętam ten czas, kiedy w zeszłym roku pisałam egzaminy maturalne i powiem szczerze, że miło je wspominam. Po nich miały miejsce moje najdłuższe wakacje życia.  A w tym roku czeka mnie w czerwcu  sesja egzaminacyjna na studiach - taka mini matura z semestru. Ale damy radę, wierzę, że będzie dobrze. Kochani, już dziś Wam więcej nie przynudzam, bo kolejne obowiązki wzywają. Trzymajcie się ciepło w te wietrzne, chłodne (bynajmniej u mnie) majowe dni. Pochwalcie się, co ciekawego robiliście w majówkę.


bluzka - tutaj | okulary - tutaj | zegarek - tutaj | choker - tutaj | ramoneska - primark | spodnie - dresslily | buty - banggood | torebka - rosegal










bluzka - tutaj | okulary - tutaj | zegarek - tutaj | choker - tutaj | ramoneska - primark | spodnie - dresslily | buty - banggood | torebka - rosegal


Dzisiejsza stylizacja to kolejny przykład wykorzystania trendu sezonu 2017 - mowa oczywiście o haftach. Hafty są aktualnie wszędzie - na spodniach, bluzkach, torebkach, czapkach, butach... Ja dziś skusiłam się na czarna luźną bluzkę z haftem (dostępna tutaj). Bluzka jest bardzo elegancka i to dobra alternatywa dla zwykłych T-shirtów. Staram się wyeliminować nudne koszulki z mojej szafy i ciągle zastanawiam się czym je zastąpić i będę teraz dużo próbować. Do bluzki dobrałam czerwoną ramoneskę oraz bordowe skórzane spodnie. Nigdy nie odważyłabym się połączyć czerwieni i koloru bordowego a sądzę, że razem wyglądają świetnie. Aby zachować elegancki styl ubioru dobrałam szpilki z kokardą oraz małą, ale bardzo pojemną torebkę. Oczywiście nie mogło zabraknąć dodatków. Ubrałam minimalistyczny zegarek (dostępny tutaj), czarne okulary( znajdziecie je tutaj ) i choker z różą na rękę (tutaj). I tak powstał mój elegancki look - idealny na wietrzną i kapryśną pogodę.

You Might Also Like

57 komentarze

  1. Nice blend of color and texture.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja super Ja tez bym nie połączyła czerwieni z bordo a faktycznie wygląda rewelacyjnie
    Co do majówki to u mnie nadal zimno ... w tej chwili pracy mam tylko 15 stopni koniec sezonu grzewczego brr

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoo, świetna stylizacja. Podobają mi się zwłaszcza spodnie oraz opaska na ręku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, z przyjemnością ubrałabym się tak samo. Miłego powrotu na uczelnię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do szkoły wracam dopiero 9 maja ;p Świetna tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno dobrze pójdzie Ci sesja! :D Ja do szkoły wracam 9, nie 8 haha. Genialne okulary!

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałem się w tej bluzie. Świetna sesja jak i stylizacja.

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Such lovely pictures, dear. You look stunning, as always:)
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna ramoneska :D Świetny kolor :D Buty również przykuwaja uwagę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja całkowicie w moim stylu! Świetnie wygląda połączenie czerwonego z bordowym! Ramoneska podbiła moje serducho!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie to wymyśliłaś :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale kolorek kurteczki śliczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super look!! Is so stylish, specially love your sweater!!!
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluzka, jak i cały zestaw ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo elegancko i stylowo :) Bluzeczka z haftami jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to fajnie,że majówka Ci się przedłuży ;d świetny zestaw - zachwycam się wszystkim razem i osobno <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestawienie masz świetne plus jeszcze ten odwarzny kolor kurteczki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.htm

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też mam wolne do 8 ! Ślicznie wyglądasz <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sesja sesja ;)
    Cudowne zdjęcia :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz oko do tych motywów kwiatowych - bluzka jest przegenialna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjecia! Ja również mam tyle wolnego ^^

    rilseee.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w bransoletce! Życzę powodzenia na maturze ;)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszę matury ;)
      Porównałam ją do sesji egzaminacyjnej, która będę pisała w czerwcu na studiach ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  24. Pięknie tu u Ciebie. Bardzo inspirujesz ♥ Obserwuję bo warto!

    Last Dream By Me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa stylizacja. Oryginalne buty rzucają się w oczy i dodają tego czegoś całości stylizacji. Bardzo fajnie wyglądasz i świetne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Okulary są mega! Buty zresztą też. :) Ja podczas majówki się uczyłam haha.

    OdpowiedzUsuń
  27. Indeed you have a great fashion taste! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Great styling idea and beautiful pictures. I loved the jumper and the heels, and you look gorgeous :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz! Torebka jest rewelacyjna :*
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładnie wyglądasz :) zegarek ciekawy, lubię ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja i w majówkę i teraz zapucham głowę różnymi tematami potrzebnymi do matury, na szczęście część już jest za mną. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz, bardzo fajnie dobrana stylizacja a sweterek cudny <3 . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz <3
    Ja majówkę spędziłam nad morzem :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wyglądasz. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna ramoneska i te buty cudne! Fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja, a spodnie mi się najbardziej podobają. Sesją się nie przejmuj, bo na pewno sobie poradzisz, dwa tygodnie mocnego stresu, ale wszystko jest do przejścia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny outfit! Czerwony to taki kobiecy kolor... genialne połączenie :0

    OdpowiedzUsuń
  38. Pozazdrościć takiej majówki ❤️
    Kochana ślicznie wyglądasz 😽

    OdpowiedzUsuń
  39. Very nice outfit

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsuń
  40. Lovely style. The locations, colours and the season have all come together beautifully. Thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia wyszły prześliczne! Mam identyczne okulary, jednak nie mogę się przełamać aby wyjść w nich na ulicę, bo jest to dość odważny model... Świetny pomysł z owinięciem chokera na ręce, bardzo innowacyjnie kochana!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wyglądasz! :)
    Pozdrawiamy, xxx

    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  43. Such a beautiful outfit!
    kisses
    http://blamod.com

    OdpowiedzUsuń